reklama

Sme.Si.Som.My.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

X+

Zabudni na to,
že existuje nespravodlivosť,
dvihni zrak k nebu,
a vychutnaj si voľnosť,
zabudni na tiene,
ktoré Ti robia starosť,
roztiahni krídla,
a hľadaj svoju radosť.

Keď sa strácaš,
ja čakám,
kedy znovu prídeš,
a pohladíš ma pohľadom.

Si so mnou,
aj keď tu nie si.
Som s Tebou,
aj keď tam nie som.

Milujem Ťa láskou,
nedefinovateľnou,
vytrácaš sa tmou,
nekonečnou.

Hviezdami píšeš slová,
text našej piesne,
v telách nám zaznie,
melódia nová.

Osud dáva málo,
a ja chcem veľa,
nepýtaj sa koľko,
proste Teba.

V nekonečne našich snov,
zastavím,
ostanem tam s Tebou,
sľubujem,


...ja sa Ti nestratím.

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu