reklama

Milovať Teba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Niekedy
sú noci, ktoré trvajú večnosť.

Cítim teplo tvojho tela
ale neležíš vedľa mňa.

Niekedy
sa trhám zo snov
sníva sa mi, že odchádzaš.

Snažím sa spomaliť čas
lebo nechcem aby nám utekal.

Vravievaš mi princezná.

Naozaj sa tak cítim
vtedy, keď som s tebou.

Niekedy
nevnímaš moju lásku
ale to asi preto, že sa bojíš.

Bojíš sa zverit tvoje srdce 
mojim rukám
lebo neveríš rečiam mojich úst.

" Ja ho nepustím.
Sľubujem. "


Mám strach, že Ti nestihem povedať
čo všetko pre mňa znamenáš...

...ale kým ešte môžem
budem Ťa milovať.

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu