reklama

Každý v sebe má. .

. . Ale tú vojnu každý v sebe má, záchranár zatúlal sa v noci, nevedieť kedy skončí boj,  je ako tanec. . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak by nebo plakalo
a oheň spaľoval
tak by som zostala
nebojáca všetkého
s Tebou by som to ustála
Ak by zima pálila
a s teplom prechádzal mráz
po mojom tele
tak by som prežila
vo svetle temnoty
v tvojom sne
A ak by celý svet bol proti nám
mám pri sebe zbraň
a ktokoľvek siahol by
na to čo patrí nám
neunikne
priamo do srdca
strieľam
Ale tú vojnu každý v sebe má
 záchranár zatúlal sa v noci
nevedieť kedy skončí boj
je ako tancovať na črepoch bosí
preto bozkávať tie pery
na rozlúčku bolí
ale vojna neverných
guľkou v srdci sa končí

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu