reklama

Naše spolu.

"Je obdivuhodné, čo všetko človek vydrží, keď musí."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

X+

"Dievčatko, naozaj Ťa mám rád."

Povedal, keď sedel na gauči a vychutnával si svoju cigaretu. Vlastne prestal fajčiť. A vlastne klamal. Fajčí ďalej.Zvláštne je však, že len v mojej prítomnosti.Možno ho rozrušujem, privádzam do rozpakov alebo mu, proste, pri mne iba viacej chutí. Má tie najkrajšie ruky na svete, skutočne. Rada ho pozorujem asi vo všetkom čo robí. Keď si prehrabne vlasy a usmeje sa tým svojím kúzelným úsmevom, keď robí grimasy aby ma rozosmial, keď si myslí, že ho nevidím a balzámuje si pery.Vraj je to ženské ale vadií mu, keď má popraskané pery.Keď mi spieva nomyho a ja mu hovorím "neprestávaj" a on pokračuje, pretože vie, že je pre mňa ako ten kokaín. Keď sa hlasno smeje tým najdokonalejším smiechom na celej zemeguli vtedy viem, že to čo cítim je šťastie. Že ten človek ma robí šťastnou. Že si neuvedomuje čo všetko mi svojou existenciou spôsobil.Že prvá vec, keď ráno otvorím oči je myšlienka na neho, netuší, že ho mám viacej ako pod kožou, viacej ako v kostiach proste v každej bunke môjho tela.

A ja mu to nepoviem.
Žijeme si svoje životy spolu a zároveň ja tu a on tam. A tak si zapálim cigaretu aj ja, pretože ma to ukľudňuje, pretože nemá rád, keď fajčím ale ja som sviňa a rada mu robím napriek. Začnem rozprávať lebo neznesiem ticho, on ma počúva lebo mám vraj krásny hlások a ja sa smejem lebo viem, že náš spoločný svet nepotrvá dlho a budem sa musieť vrátiť späť do reality.Vychutnávam. Vychutnávam si jeho, nás,naše spolu.

Dni sa mi prelínajú s nocou, sekundy s hodinami, čas beží neúprosnou rýchlosťou.Každá zimomriavka na mojom tele hovrí o nedostatku jeho tepla,pýta si jeho dotyky, jeho vôňu. A on si ma privinie k sebe, pretože vie, že ho potrebujem cítiť blízko seba. Odhodí celú svoju hrdosť a pritúli sa ako mača.Ja sa usmejem, lebo viem, že v skutočnosti nie je až taký ignorant ako sa zdá.Prpletie si nohy pomedzi moje a to znamená, že teraz sa nemám hýbať inak ma zabije. Jeho dych na mojom krku ma ukľudňuje a jeho ruky ma hladkajú. A keď mesiac zíde z oblohy a naše spolu sa skončí povie mi:
"Rád Ťa zase uvidím, dievčatko"
A ja mu poviem, že keď raz pôjdem do pekla, tak on pôjde so mnou. On sa usmeje tým svojím úsmevom a povie, že anjelik ako ja , patrí len do jeho neba.

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu