reklama

"Miluj ma, a to nás spasí"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ešte veľa dní,
musí utiecť,
aby som sa prestala ukrývať,
pred tvojím svetom.

Nie je zlý,
len komplikovaný,
neúmyselne,
zraňuje.

Koľko je hodín?

Už iba päť minút,
do konca našej existencie.
Budem Ti chýbať ?!
veď aj Ty mne.

Stretneme sa ešte?

Určite.
Počkám Ťa na našom mieste.

Ešte nás to baví?

Odlúčnie.
Konečno aj nekonečno,
začína tam kde si Ty.
Páči sa mi to.

Budem Ťa navždy milovať.

Viem.
Odchádzam.

Uvedomuješ si nedostatok,
mňa.
Som v tvojom tele,
v tvojej krvi.

Vezmeš si ma niekedy ?

Utečieme spolu.
Ďaleko od tmy,
na to miesto,
kde nik neumiera.

Hovorím ÁNO.

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu