reklama

Medzi nebom a zemou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zvláštnu podobu mal
sen, ktorý sa mi zdal.

Spočiatku som zaspať nemohla
mesiac bol silný
myslím, že bol spln

mne prisnil sa sen
ty znamenie si mi dal
keď sa ma pýtali
či na mňa myslievaš
tam na druhej strane

ja ležala som nehybne
v hlbokej noci
chcela som odpovedať
keď malú lampičku si rozsvietil
a ja nedokázala som rozprávať

moje ústa kričali
a zároveň boli nemé
zlomok sekundy, viac nie
bol si tam
viem, že znamenie si mi dal

a keď lampa zhasla
ty odišiel si späť
zostal mi po tebe pocit,
na ktorý nezabudnem.

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu