reklama

Vždy. .

. .Dávam  všetko čo mám keď podávam Ti ruku. Vždy to tak je. . . .v hre je všetko alebo nič. A všetci chceme všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tma
strach z večných časov
už ani to ticho
nie je to, čo bývalo

a pýtame sa
sami seba
či vládzeme
niesť obete
aj tých druhých

a koľko času ešte máme?

kým pohltí nás večnosť nádejí

ja som stále hore
a čakám
kým odrazíš sa od dna
aby sme videli svet
rovnakými očami

Prečo vždy dvíhaš ma
keď padám ?

dávam všetko
čo mám
keď podávam Ti ruku

Lebo samú
by ma tento svet
nebavil

 

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu