reklama

I.

Ona iba túžila po niekom, kto z nej nespustí zrak. Po niekom, kto jej povie, že ju ľúbi viac, ako vesmír dokáže uniesť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zbadal som ju a moje telo ustrnulo. Otvoril jej dvere auta a niečo jej pošepkal do ucha. Privrela oči a pery sa jej usmiali. Zosmutnel som. .

" Ty ju ľúbiš však? "

" Vieš chlapče, ja tú ženskú milujem. Od prvej chvíle to tak bolo. .
Dokázala ma rozosmiať. A to si cením. Prežila so mnou všetky moje pády, každú jednu vojnu, ktorú som viedol sám so sebou. A ona zostala pri mne. S úsmevom na perách si ma híčkala . . a ja hlupák, som bol celý ten čas ticho. Ona čakala, dúfala. . tak veľmi túžila počúvať tie slová. . A ja zo strachu pred tým, že stratím mužnosť, alebo akúsi drsnosť muža, som jej to nepovedal. Aj keď som chcel. . tisícky krát som to mal na jazyku, keď som sa jej díval do očí. . ale nezložil som tú masku drsňáka. A videl som každú jej pribúdajúcu vrásku a vedel som prečo. . Každý deň som prechádzal okolo kvetinárstva a videl tam krvavočervené ruže, ktoré milovala. Ale ani raz som nezastavil a nekúpil jej ich. Videl som rúcajúce vzťahy a uvedomoval si, aké mám šťastie, že je pri mne. Ale ani raz som jej to nepovedal. Videl som na ulici páry, objímajúc a bozkávajúc sa a usmieval som sa pri predstave, že aj ja mám pri sebe niekoho, kto ma objíme a pobozká, keď mi je najhoršie. Ale ani raz som neprišiel domov a neukázal jej, aká je pre mňa vzácna.
Je to silná žena, bojovníčka. Do poslednej chvíle bojovala. . len ja hlupák . .
Ona iba túžila po niekom, kto z nej nespustí zrak. Po niekom, kto jej povie, že ju ľúbi viac, ako vesmír dokáže uniesť."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

" Myslíš, že je šťastná?"

" Neviem chlapče. Neviem. . . ale dal by som čokoľvek za to, aby bola. So mnou. . "

" Múdry raz povedal, že so ženou je to ako s obrazom. Iba hlupák nespozná jej cenu, pokiaľ nezistí, ako veľa je zaň ochotný dať druhý. "

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu