reklama

Ňou musíš sa stať. .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Povedz mi, láska moja, povedz mi len
kedy je náš posledný deň. . 

Nepoznám presný rok, mesiac ani deň
ale všetko, čo sľúbiť Ti viem je
že navždy v Tebe zostanem

Raz budem vášnivá a milujúca zároveň
inokedy boľavá, smutná ako čierny deň
ale som vo všetkom, čo vidíš vôkol seba
nechci žiť bezo mňa, aj tak sa to nedá

Prijmi ma takú rôznorodú, áno, taká som
a ja naučím Ťa vidieť krásu aj na jeseň
keď všetko padá a studený vietor sprevádza tvoj deň
ukážem Ti neopakovateľný farebný sen. 

 

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu