reklama

Prebudená. .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Do snov vdýchol si život
zo slov skladal si raj
nepoznala som doposiaľ krajšie svetlo
než to, čo v duši si mal
keď si ma prebúdzal. 

Že zoslalo mi Ťa samo nebo
tajomstvami si mi šepkal denne
aby uverila som zázrakom
počúvala svoj hlas, čo vždy ma vedie
kým si ma prebúdzal.

Ja učila som sa vnímať Ťa, aj keď si tam nebol
vydala sa na cestu, vedenú dušou
aby pochopila som princípy bytia v ich jednoduchosti
našla tú kompatibilitu dvoch bytostí.

Nik neveril mi
dnes poznám Ťa po mene
keď rozprávala som o svojom sne
v ňom skladal si zo slov raj
a ja nepoznala som krajšie svetlo
než to, čo v duši si mal
v to ráno
keď bozkom si ma prebúdzal.
 

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu