reklama

To vo mne je život. .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To vo mne je život
hnev, smútok, bolesť, radosť i slasť
ja dovolím si precítiť každý okamih
nebojácny ničoho viac necíti strach
tejto chvíle nechcem sa vzdať

V najhlbšej podstate, v tom šírom mori
ukrývam poklad, čo povrchný zrak nikdy neobjaví
ba ani nechcem
aby si plytkosťou svojou zatienil môj deň
uč sa láske bezpodmienečnej
najvyššej energií vždy ver

To vo mne je život
hnev, smútok, bolesť, radosť i slasť
ale ja dovolím im preniknúť na povrch
skladám masku
z davu vystúpiť viac nemám strach

Nebojácny ničoho s vierou v srdci
ŽIVOT JE TU PRE MŇA
On ma učí.

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu