reklama

Život sa deje . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Predbiehala som čas
a on ma dobehol

Za kabát ma ťahal, nosom až k zemi
oj, či odrela som si kolená

Až z duše
prvýkrát, azda, plakala som od bolesti
je jedno, že bola som už dospelá
Keď doteraz nemohla som plakať
lebo náhlila som sa učiť život
ako diať sa má

Tuším sa aj zasmial, keď som dopadla

Ach, toto sa stalo neraz
že náhlila som sa do zbláznenia
ale kam?
Na toto odpoveď nemám

Avšak už tuším, o čo tu išlo
lebo po slzách Slnko vyšlo . . .

Predbiehala som čas
a on ma dobehol
Obaja zastavili sme lapajúc dych
a on na mňa vyblafol:

„Život sa deje a Ty utekáš
nerozumiem Ti,
veď ja Ťa milujem tu a teraz.“

Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu