reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Meriačová

Martina Meriačová

Bloger 
  • Počet článkov:  240
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Martina Faško Meriačová . . Autorka knihy /Nechávam tu seba/ ...psychologička, lektorka metódy Fraktálnej kresby, autorka, koučka (vo výcviku), nadšená šíriteľka osobnostného rozvoja/ projekt @na_ceste_k_sebe (IG)... Objavujem a spoznávam seba, svet a ľudskú dušu. "Ak si môžeš vybať, čím chceš byť... vyber si byť sebou. V tom je obsiahnuté úplne všetko..." (: Zoznam autorových rubrík:  #viacnaplnoPrózaZmyselne pre dospelýchPoézia

reklama

#viacnaplno

Ako môžeš povedať. . ?

Martina Meriačová

Ako môžeš povedať. . ?

  • 12. sep 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 128x
  • 0
Čo ak s nami, konkrétne s tým, čo žijeme, nie je nič v "neporiadku"...
Ako hľadáme a naháňame pocit vlastnej dostatočnosti...

Martina Meriačová

Ako hľadáme a naháňame pocit vlastnej dostatočnosti...

Ako hľadáme a naháňame pocit vlastnej dostatočnosti vonku, ktorý celý čas nosíme v sebe.

  • 26. aug 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 198x
  • 0
Sme pripravení? ...

Martina Meriačová

Sme pripravení? ...

  • 17. júl 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 383x
  • 0
Keď sa prestaneme starať o to...

Martina Meriačová

Keď sa prestaneme starať o to...

čo si o nás myslia ostatní, začneme konať spontánne a prirodzene.

  • 22. jún 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 201x
  • 0
reklama
Ach, keby som to vedela... bola by som... iná...

Martina Meriačová

Ach, keby som to vedela... bola by som... iná...

  • 6. máj 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 601x
  • 0
Láska zo zoznamu s podmienkami...

Martina Meriačová

Láska zo zoznamu s podmienkami...

  • 29. apr 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 191x
  • 0
To dievčatko tam zostalo stáť samé...

Martina Meriačová

To dievčatko tam zostalo stáť samé...

  • 28. apr 2022
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 727x
  • 2
Kto ma uvidí, ak sa na mňa nikto nedíva?

Martina Meriačová

Kto ma uvidí, ak sa na mňa nikto nedíva?

  • 27. apr 2022
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 263x
  • 0
Lekcie sebalásky...

Martina Meriačová

Lekcie sebalásky...

  • 3. apr 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 185x
  • 0
reklama
Dovoľujem si žiť!

Martina Meriačová

Dovoľujem si žiť!

  • 9. jan 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 0
Slová nie sú obyčajné...

Martina Meriačová

Slová nie sú obyčajné...

... a môžeme sa naučiť vidieť "za" slová a odpúšťať. Voliť si každý deň tvoriť v láske.

  • 25. dec 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 230x
  • 0
Nie je učenie ako učenie... :-)

Martina Meriačová

Nie je učenie ako učenie... :-)

  • 2. dec 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Chcem žiť život snov...

Martina Meriačová

Chcem žiť život snov...

Moje uvedomenie počas osobnej premeny. Som psychologička, prirodzene sa zaujímam o to, ako žiť radostnejší život. :-)))

  • 9. nov 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 254x
  • 0
O sile rozhodnutia...

Martina Meriačová

O sile rozhodnutia...

  • 7. nov 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 155x
  • 0
reklama
Čím chceš byť, keď budeš veľký?

Martina Meriačová

Čím chceš byť, keď budeš veľký?

Vedeli ste, že byť veľký, to neznamená nutne dovŕšenie osemnástky? Ja som začala byť "veľká", keď som zobrala život do vlastných rúk. Mala som dvadsaťšesť... :-))))

  • 31. okt 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 213x
  • 0
Cesta k sebe ...

Martina Meriačová

Cesta k sebe ...

  • 16. okt 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 175x
  • 0
Strach prítomný vo vzťahu...

Martina Meriačová

Strach prítomný vo vzťahu...

napríklad: Prečo pociťujem strach, keď je môj partner/ka v prítomnosti iných žien/mužov?

  • 31. aug 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 451x
  • 0
Prečo majú deti problém so spracovávaním emócií?
Prípad denníčka...

Martina Meriačová

Prípad denníčka...

Moja skúsenosť v práci školskej psychologičky... a úvaha o uhloch pohľadu... pre všetkých. :-)

  • 1. aug 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 92x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu